Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy / Nejlevnější knihy
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Kód: 06588829

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

This text focuses on developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with practical implications. The chapters offer a perspective on consumer-focused strategy - or ... celý popis

3664


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Nákupem získáte 366 bodů

Anotace knihy

This text focuses on developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with practical implications. The chapters offer a perspective on consumer-focused strategy - or the effects of marketing stimuli and activities on an integrated system of consumer processes and responses.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

3664

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: