Antitrust and New Media / Nejlevnější knihy
Antitrust and New Media

Kód: 08879485

Antitrust and New Media

Autor Miguel De Avillez Pereira

This is the first publication of AIJA's Antitrust Sub-Commission of the International Business Law Standing Commission. The book is the result of the reports from twenty different jurisdictions for the working session organised by ... celý popis

7550


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Antitrust and New Media

Nákupem získáte 755 bodů

Anotace knihy

This is the first publication of AIJA's Antitrust Sub-Commission of the International Business Law Standing Commission. The book is the result of the reports from twenty different jurisdictions for the working session organised by the

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law International law Public international law

7550

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: