Analyzing and Reporting Focus Group Results / Nejlevnější knihy
Analyzing and Reporting Focus Group Results

Kód: 04683603

Analyzing and Reporting Focus Group Results

Autor Richard A. Krueger

Richard Krueger offers a rich and valuable discussion of focus group analysis that is sure to become a major guide in future focus group efforts. Analysis of focus group data is different from analysis of data collected through ot ... celý popis

2956


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Analyzing and Reporting Focus Group Results

Nákupem získáte 296 bodů

Anotace knihy

Richard Krueger offers a rich and valuable discussion of focus group analysis that is sure to become a major guide in future focus group efforts. Analysis of focus group data is different from analysis of data collected through other qualitative methodologies and this presents new challenges to researchers. This book overviews important principles guiding focus group research, suggests a systematic and verifiable analysis strategy. Krueger is not doctrinaire: he offers multiple approaches and invites others to share their strategies for analysis. The book is helpful for academic audiences, focus group practitioners and the occasional moderator. The straightforward approach contains hundreds of helpful tips.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

2956

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: