An Exploratory Study of Search Advertising in China / Nejlevnější knihy
An Exploratory Study of Search Advertising in China

Kód: 06825562

An Exploratory Study of Search Advertising in China

Autor Zhenghua Sara Ye

In this book, Dr. Ye and Dr. Cunningham examine the effects of serial position, price promotion, user experience and brand familiarity on search advertising effectiveness in China. In their research, they find that primacy effect, ... celý popis

1243


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize An Exploratory Study of Search Advertising in China

Nákupem získáte 124 bodů

Anotace knihy

In this book, Dr. Ye and Dr. Cunningham examine the effects of serial position, price promotion, user experience and brand familiarity on search advertising effectiveness in China. In their research, they find that primacy effect, price promotion and brand familiarity lead to higher level of user attention to search advertisements and thus result in higher click-through rates. However, user experience has a negative effect on search advertising effectiveness. Dr. Ye and Dr. Cunningham's study makes theoretical and practical contributions to the limited knowledge underlying the information process of search advertising. Their study also provides evidence to support current search advertising cost structure employed by most search engines in China, i.e. serial position being a key factor in determining the cost of the ad.

Parametry knihy

1243

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: