exploratory study of advertising's role in young Indian women's desire to be fair-skinned beauties and their consumption of skin-lightening products / Nejlevnější knihy
exploratory study of advertising's role in young Indian women's desire to be fair-skinned beauties and their consumption of skin-lightening products

Kód: 05284995

exploratory study of advertising's role in young Indian women's desire to be fair-skinned beauties and their consumption of skin-lightening products

Autor Christina Görke

Master's Thesis from the year 2006 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: A, University of Leicester, course: MSc Media and Communication Research, language: English, abstrac ... celý popis

1588


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize exploratory study of advertising's role in young Indian women's desire to be fair-skinned beauties and their consumption of skin-lightening products

Nákupem získáte 159 bodů

Anotace knihy

Master's Thesis from the year 2006 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: A, University of Leicester, course: MSc Media and Communication Research, language: English, abstract: Using theories of advertising and body image, the proposed area of study concerns itself with the behaviour of skin-lightening among young women in India. By applying a survey, my study aims to explore young Indian women s attitude towards and reasons for lightening their skin. In particular, this study aims to demonstrate which role advertising plays in young Indian women s consumption of fairness products and their aspiration for being fair-skinned beauties.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1588

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: