An Empirical Study on Perceptive Teaching in Junior English in China / Nejlevnější knihy
An Empirical Study on Perceptive Teaching in Junior English in China

Kód: 02942945

An Empirical Study on Perceptive Teaching in Junior English in China

Autor Lifen He

With the reforms of the basic education in China, English teaching in middle school has made great progress, but some problems still exist. Some middle school teachers overemphasize the learners' cognitive aspect while ignoring th ... celý popis

1379


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize An Empirical Study on Perceptive Teaching in Junior English in China

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

With the reforms of the basic education in China, English teaching in middle school has made great progress, but some problems still exist. Some middle school teachers overemphasize the learners' cognitive aspect while ignoring their affective development. In order to develop learners' cognition and affect harmoniously and make up some middle school English teachers' poor lisenting and speaking abilities, English perceptive teaching is proposed. The results of the empirical study prove that English perceptive teaching can not only be helpful for learners' cognitive development but also for affective development.

Parametry knihy

1379

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: