An empirical research on customer satisfaction / Nejlevnější knihy
An empirical research on customer satisfaction

Kód: 15359230

An empirical research on customer satisfaction

Autor Poongavanam Sankaralingam

This book has been primarily designed for the research scholars and Post graduate students of commerce and management. It would be immensely used to practicing managers. This book captures the significance of customer satisfaction ... celý popis

861


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize An empirical research on customer satisfaction

Nákupem získáte 86 bodů

Anotace knihy

This book has been primarily designed for the research scholars and Post graduate students of commerce and management. It would be immensely used to practicing managers. This book captures the significance of customer satisfaction in the globalized market. This book is intended to provide various theoretical and managerial aspects of customer satisfaction. Chapter 1 deals with important theories, concepts, issues related to customer satisfaction, objectives, need, company profile and limitation of the study. Chapter 2 is devoted to the research methodology, data analysis and interpretation. Chapter 3 presents the major findings of the research, suggestions and conclusion.

Parametry knihy

861

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: