Alibaba / Nejlevnější knihy
Alibaba

Kód: 09387158

Alibaba

Autor Duncan Clark

An engrossing, insider's account of how a teacher built one of the world's most valuable companies-rivaling Walmart & Amazon-and forever reshaped the global economy. In just a decade and half Jack Ma, a man from modest beginnings ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Alibaba

Anotace knihy

An engrossing, insider's account of how a teacher built one of the world's most valuable companies-rivaling Walmart & Amazon-and forever reshaped the global economy. In just a decade and half Jack Ma, a man from modest beginnings who started out as an English teacher, founded and built Alibaba into one of the world's largest companies, an e-commerce empire on which hundreds of millions of Chinese consumers depend. Alibaba's $25 billion IPO in 2014 was the largest global IPO ever. A Rockefeller of his age who is courted by CEOs and Presidents around the world, Jack is an icon for China's booming private sector and the gatekeeper to hundreds of millions of middle class consumers. Duncan Clark first met Jack in 1999 in the small apartment where Jack founded Alibaba. Granted unprecedented access to a wealth of new material including exclusive interviews, Clark draws on his own experience as an early advisor to Alibaba and two decades in China chronicling the Internet's impact on the country to create an authoritative, compelling narrative account of Alibaba's rise. How did Jack overcome his humble origins and early failures to achieve massive success with Alibaba? How did he outsmart rival entrepreneurs from China and Silicon Valley? Can Alibaba maintain its 80% market share? As it forges ahead into finance and entertainment, are there limits to Alibaba's ambitions? How does the Chinese government view its rise? Will Alibaba expand further overseas, including in the U.S.? Clark tells Alibaba's tale in the context of China's momentous economic and social changes, illuminating an unlikely corporate titan as never before.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: