Agricultural Marketing / Nejlevnější knihy
Agricultural Marketing

Kód: 04528033

Agricultural Marketing

Autor John W. Barker

Extensively revised and expanded, the second edition of this popular text provides a comprehensive examination of the role of marketing in British agriculture, with full consideration of the many important changes that have affect ... celý popis

1820


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Agricultural Marketing

Nákupem získáte 182 bodů

Anotace knihy

Extensively revised and expanded, the second edition of this popular text provides a comprehensive examination of the role of marketing in British agriculture, with full consideration of the many important changes that have affected the industry in the past decade. New information on EECsupport for agricultural markets, marketing channels used by farmers acting in unison, and the marketing of agricultural inputs will prove invaluable, while a new chapter covering the role of food from Britain provides a useful overview for students and all others working in this growingarea.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Primary industries

1820

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: