Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets / Nejlevnější knihy
Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Kód: 15822839

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Autor Sofia Ceppi, Esther David, Chen Hajaj, Valentine Robu, Ioannis A. Vetsikas

This book constitutes revised selected papers from the 17th and 18 th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC TADA 2015 and 2016, which took place in Istanbul, Turkey, in May 2015, and in New York City, ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

This book constitutes revised selected papers from the 17th and 18 th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC TADA 2015 and 2016, which took place in Istanbul, Turkey, in May 2015, and in New York City, USA, in July 2016. The 10 papers presented in this volume were carefully reviewed and selected for inclusion in the book. Both workshops aim to present a cross-section of the state of the art in automated electronic markets and encourage theoretical and empirical work that deals with both the individual agent level as well as the system level. Given the breadth of research topics in this field, the range of topics addressed in these papers is correspondingly broad. They range from papers that study theoretical issues, related to the design of interaction protocols and marketplaces, to the design and analysis of automated trading strategies used by individual agents - which are often developed as part of an entry to one of the tracks of the Trading Agents Competition.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Public administration

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: