Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis / Nejlevnější knihy
Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis

Kód: 01570879

Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis

Autor John Collins, Peyman Faratin, Simon D. Parsons

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 9th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC IX, co-located with the Sixth International Joint Conference on Autonomous Age ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 9th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC IX, co-located with the Sixth International Joint Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems, AAMAS 2007, held in Honolulu, Hawai, in May 2007, and the 5th Workshop on Trading Agent Design and Analysis, TADA 2007, co-located with the Twenty-Second AAAI Conference on Artificial Intelligence, AAAI 2007, held in Vancouver, Canada, in July 2007. §This volume presents 15 carefully revised and selected papers from these workshops. The primary and complementary goal of both workshops was to continue to bring together novel work from diverse fields on modeling, implementation and evaluation of computational trading institutions and/or agent strategies. The papers originating from AMEC focus on a large variety of issues on auctions, negotiation, and strategic behavior in electronic marketplaces. The papers originating from TADA reflect the effort of the community to design scenarios where trading agent designers and market designers can be pitched against one another.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business mathematics & systems

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: