Advertising on Trial / Nejlevnější knihy
Advertising on Trial

Kód: 04867883

Advertising on Trial

Autor Inger L. Stole

It hasn't occurred to even the harshest critics of advertising since the 1930s to regulate advertising as extensively as its earliest opponents almost succeeded in doing. Met with fierce political opposition from organized consume ... celý popis

3909

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Advertising on Trial

Nákupem získáte 391 bodů

Anotace knihy

It hasn't occurred to even the harshest critics of advertising since the 1930s to regulate advertising as extensively as its earliest opponents almost succeeded in doing. Met with fierce political opposition from organized consumer movements when it emerged, modern advertising was viewed as propaganda that undermined the ability of consumers to live in a healthy civic environment.In "Advertising on Trial", Inger L. Stole examines how these consumer activists sought to limit the influence of corporate powers by rallying popular support to moderate and transform advertising. She weaves their story together through the extensive use of primary sources, including archival research done with consumer and trade group records, as well as trade journals and a thorough engagement with the existing literature. Stole's account of this contentious struggle also demonstrates how public relations developed as a way to justify laissez-faire corporate advertising in light of a growing consumer rights movement, and how the failure to rein in advertising was significant not just for that period but for ours as well.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

3909



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: