Kód: 25423983
Advertising & Marketing Law: Cases & Materials, 4th Edition. Volume 2 (Chapters 9-17)
This is a casebook on advertising and marketing law. Due to the length of the book, we have broken the book into 2 volumes. This is the order page for Volume 2. The book's table of contents: Volume 1PrefaceChapter 1: OverviewChapt ... celý popis
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Advertising & Marketing Law: Cases & Materials, 4th Edition. Volume 2 (Chapters 9-17)
Nákupem získáte 57 bodů
Anotace knihy
This is a casebook on advertising and marketing law. Due to the length of the book, we have broken the book into 2 volumes. This is the order page for Volume 2. The book's table of contents: Volume 1PrefaceChapter 1: OverviewChapter 2: What is an Advertise
Parametry knihy
- Plný název: Advertising & Marketing Law: Cases & Materials, 4th Edition. Volume 2 (Chapters 9-17)
- Autor: Rebecca Tushnet, Eric Goldman
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 412
- EAN: 9781790833627
- ISBN: 1790833620
- ID: 25423983
- Nakladatelství: Independently Published
- Hmotnost: 947 g
- Rozměry: 279 × 216 × 21 mm
- Datum vydání: 02. January 2019