Advertising in New Formats and Media / Nejlevnější knihy
Advertising in New Formats and Media

Kód: 02831116

Advertising in New Formats and Media

Autor Patrick De Pelsmacker

The advertising universe is changing rapidly. Communication technologies have given advertisers new platforms to communicate and promote their messages. This book provides conceptual overviews, literature reviews, research work, a ... celý popis

5018


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advertising in New Formats and Media

Nákupem získáte 502 bodů

Anotace knihy

The advertising universe is changing rapidly. Communication technologies have given advertisers new platforms to communicate and promote their messages. This book provides conceptual overviews, literature reviews, research work, and developing viewpoints on the key issues, providing a valuable overview of insights into modern advertising practice.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5018

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: