Advertising Ethnicity / Nejlevnější knihy
Advertising Ethnicity

Kód: 06810461

Advertising Ethnicity

Autor Cynthia Cano

The ethnic mosaic of the United States population contributedto the evolution of promotional efforts from mass marketing to masschoice. Target populations must be definedby both mutual economicinterest and cultural compatibility. ... celý popis

2355


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advertising Ethnicity

Nákupem získáte 236 bodů

Anotace knihy

The ethnic mosaic of the United States population contributedto the evolution of promotional efforts from mass marketing to masschoice. Target populations must be definedby both mutual economicinterest and cultural compatibility. It is the notion of culturalcompatibility that is the essence of this book. This researchinvestigates the meaning of advertising through the eyes ofHispanics. For the first time, data were collected about how oneethnic minority group (Hispanics) evaluates stimulus (printadvertisement) featuring other ethnic group (African-American)members as cues to communication. Finding show that the ethniccompatibility of the stimulus influences the resulting attitudestoward the advertisement and the overall advertisement, bring intoquestion the value of multicultural advertising strategy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

2355

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: