Advertising Concept and Copywriting Using the Unique Selling Proposition / Nejlevnější knihy
Advertising Concept and Copywriting Using the Unique Selling Proposition

Kód: 17432946

Advertising Concept and Copywriting Using the Unique Selling Proposition

Autor Mike Swedenberg

How to write an ad and how to make it better. A step by step guide in creating an ad using the Unique Selling Proposition. Includes sample ads and assignments.

309


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advertising Concept and Copywriting Using the Unique Selling Proposition

Nákupem získáte 31 bodů

Anotace knihy

How to write an ad and how to make it better. A step by step guide in creating an ad using the Unique Selling Proposition. Includes sample ads and assignments.

Parametry knihy

309

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: