Advertising and Consumer Culture Reader / Nejlevnější knihy
Advertising and Consumer Culture Reader

Kód: 06668466

Advertising and Consumer Culture Reader

Autor Joseph Turow

We may find ads funny, odd, or even disturbing, but we rarely stop to consider their deeper meaning or function within society. What, exactly, does advertising do? How and why do ads influence us? How does the advertising industry ... celý popis

5474


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advertising and Consumer Culture Reader

Nákupem získáte 547 bodů

Anotace knihy

We may find ads funny, odd, or even disturbing, but we rarely stop to consider their deeper meaning or function within society. What, exactly, does advertising do? How and why do ads influence us? How does the advertising industry influence our media? This book addresses these questions.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

5474

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: