Advances in Services Marketing / Nejlevnější knihy
Advances in Services Marketing

Kód: 01757191

Advances in Services Marketing

Autor Hans Mühlbacher, Jean-Paul Flipo

The economic impact of services is steadily increasing. Against this background knowledge regarding their development and marketing is one of the key factors of success.§This book presents the findings of the First French-German W ... celý popis

1533


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advances in Services Marketing

Nákupem získáte 153 bodů

Anotace knihy

The economic impact of services is steadily increasing. Against this background knowledge regarding their development and marketing is one of the key factors of success.§This book presents the findings of the First French-German Workshop on Services Marketing. The wide range of topics includes articles on the optimal design of services and their internationalisation as well as on instruments for the analysis of service markets.

Parametry knihy

1533

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: