Kód: 35978517
This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021). The topics covered include: retailing, private label portfol ... celý popis
5094 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 509 bodů
This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, marketing of premium store brands, using national brands to exclude (delist) and include, optimal assortment size, consumer store patronage, etc. Several contributions also focus on private label pricing and promotion, especially on the relative pricing of standard and premium private labels, and with regard to the national brands in the assortment.
Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen
5094 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )