Advances in Corporate Branding / Nejlevnější knihy
Advances in Corporate Branding

Kód: 13510688

Advances in Corporate Branding

Autor John M. T. Balmer, Shaun M. Powell, Joachim Kernstock, Tim Oliver Brexendorf

This prestigious edited collection of articles from the Journal of Brand Management discusses the impact of research on our understanding of corporate brand characteristics and corporate brand management to date. A wide range of t ... celý popis

4416


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advances in Corporate Branding

Nákupem získáte 442 bodů

Anotace knihy

This prestigious edited collection of articles from the Journal of Brand Management discusses the impact of research on our understanding of corporate brand characteristics and corporate brand management to date. A wide range of topics are covered, including franchise brand management, co-creation of corporate brands, alliance brands, the role of internal branding in the delivery of employee brand promise, and the expansion into new approaches. Advances in Corporate Branding is essential reading for those undertaking a PhD programme or by upper level students looking for rigorous academic material on the subject and for scholars and discerning practitioners, acting as 'advanced introductions'.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

4416



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: