Adan Zye Pazarlama / Nejlevnější knihy
Adan Zye Pazarlama

Kód: 13482217

Adan Zye Pazarlama

Autor Philip Kotler

Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletisim araclari, dagitim kanallari, perakendeciler kisacasi pazar ve bu arada toplum, topyekun bir degisim yasiyor. Pazarlama profesyonelleri artik yalnizca satisla degil, ürün veya hizmetin tük ... celý popis

507

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Adan Zye Pazarlama

Nákupem získáte 51 bodů

Anotace knihy

Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletisim araclari, dagitim kanallari, perakendeciler kisacasi pazar ve bu arada toplum, topyekun bir degisim yasiyor. Pazarlama profesyonelleri artik yalnizca satisla degil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa gectigi her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak icin de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasina yön veren temel kavramlari bilmek gerekiyor. Pazarlama literatürünün bir numarali ismi, modern pazarlamanin babasi Philip Kotler, bu rehber kitabinda Agizdan agiza reklamdan Zeke kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken 80 kavrami taze bir bakis acisiyla yeniden tanimliyor. Yol gösteren bir pazarlama sözlügü olarak nitelenebilecek bu kitapta herkesin dilinde dolasan ama cogu kisinin yeterli düzeyde bilgi sahibi olmadigi pek cok kavram hakkinda kolayca anlasibilen hap aciklamalar sunuluyor. Pazarlamanin sadece pazarlama departmaninin isi olmadigi, bütün sirket calisanlari tarafindan yerine getirilmesi gereken bir fonksiyon oldugu iddiasiyla yola cikan, günümüzün cok mesgul yöneticileri ve diger profesyonelleri icin vazgecilmez bir kaynak.

Parametry knihy

507

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: