Active Price Management / Nejlevnější knihy
Active Price Management

Kód: 43829818

Active Price Management

Autor Sven Reinecke, Laura Johanna Noll

This book demonstrates how to transform pricing, often considered the neglected aspect of marketing, into the most influential marketing tool that positively impacts the company's profits in a sustainable manner. Ultimately, every ... celý popis

1036


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Active Price Management

Nákupem získáte 104 bodů

Anotace knihy

This book demonstrates how to transform pricing, often considered the neglected aspect of marketing, into the most influential marketing tool that positively impacts the company's profits in a sustainable manner. Ultimately, every aspect of marketing is reflected in the price, as it represents the customer's value exchange for the other three value-creating marketing instruments: the product (functional value), communication (emotional value), and distribution (availability). The authors present the essential framework conditions and fundamental principles of active price management. They specifically emphasize those aspects that have proven particularly relevant to business practice through the Executive Education program at the University of St. Gallen (HSG).

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1036



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: