Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager / Nejlevnější knihy
Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager

Kód: 17105612

Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager

Autor Wendy Leebov Ed D, Gail Scott, Lolma Olson

Are you looking for effective ways to improve service excellence with your team? Achieving Impressive Customer Service helps healthcare managers inspire and mobilize their teams to extend effective service and caring to the people ... celý popis

541


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager

Nákupem získáte 54 bodů

Anotace knihy

Are you looking for effective ways to improve service excellence with your team? Achieving Impressive Customer Service helps healthcare managers inspire and mobilize their teams to extend effective service and caring to the people they serve. This book des

Parametry knihy

541



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: