Kód: 03206576
This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marke ... celý popis
1259 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 126 bodů
This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marketing, and offers suggestions on how to overcome them.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Finance & accounting Accounting
1259 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )