Abelard to Apple / Nejlevnější knihy
Abelard to Apple

Kód: 01288918

Abelard to Apple

Autor Richard A DeMillo

The vast majority of American college students attend two thousand or so private and public institutions that might be described as the Middle--reputable educational institutions, but not considered equal to the elite and entrench ... celý popis

256

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Abelard to Apple

Nákupem získáte 26 bodů

Anotace knihy

The vast majority of American college students attend two thousand or so private and public institutions that might be described as the Middle--reputable educational institutions, but not considered equal to the elite and entrenched upper echelon of the Ivy League and other prestigious schools. Richard DeMillo has a warning for these colleges and universities in the Middle: If you do not change, you are heading for irrelevance and marginalization. In Abelard to Apple, DeMillo argues that these institutions, clinging precariously to a centuries-old model of higher education, are ignoring the social, historical, and economic forces at work in today's world. In the age of iTunes, open source software, and for-profit online universities, there are new rules for higher education. DeMillo, who has spent years in both academia andin industry, explains how higher education arrived at its current parlous state and offers a road map for the twenty-first century. He describes the evolving model for higher education, from European universities based on a medieval model to American land-grant colleges to Apple's iTunes U and MIT's OpenCourseWare. He offers ten rules to help colleges reinvent themselves (including "Don't romanticize your weaknesses") and argues for a focus on teaching undergraduates. DeMillo's message--for colleges and universities, students, alumni, parents, employers, and politicians--is that any college or university can change course if it defines a compelling value proposition (one not based in "institutional envy" of Harvard and Berkeley) and imagines an institution that delivers it.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Higher & further education, tertiary education

256

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: