A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer / Nejlevnější knihy
A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer

Kód: 12871841

A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer

Autor Pradip Chanda

Drawing from his extensive business management experience, Pradip Chand turns traditional wisdon on its head when he proposes that Brand Loyalty is inversely proportional to the income and education levels of the 'knowledge consum ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize A Requiem for a Brand: Targeting the New-Age Consumer

Anotace knihy

Drawing from his extensive business management experience, Pradip Chand turns traditional wisdon on its head when he proposes that Brand Loyalty is inversely proportional to the income and education levels of the 'knowledge consumer'. He examines how and why brands become strategic assets, traces the evolution of the knowledge consumer and what can companies do to protect equity of the brands they have nurtured over the decades. A new approach to building a Brand Loyalty that gives marketers a competitive edge in todays high-tech, high-stake brand-hostile environment. The book combines the knowledge with engaging real life case studies and proven examples.

Parametry knihy


Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: