critical review of retail globalisation / Nejlevnější knihy
critical review of retail globalisation

Kód: 02655573

critical review of retail globalisation

Autor Qi Le

Essay from the year 2013 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: B, University of Northampton, course: Retail marketing, language: English, abstract: In all modern societies, ... celý popis

414


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize critical review of retail globalisation

Nákupem získáte 41 bodů

Anotace knihy

Essay from the year 2013 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: B, University of Northampton, course: Retail marketing, language: English, abstract: In all modern societies, retailing occupies a splendid position in the economies. Nowadays, more retailing firms further expand their retailing scope and confront with development of retail globalisation. A lot of global and globalising retail firms are much timid to face the challenge then those faced by other firms in different industries. Innovations as the responsive to the characteristics of particular national market and comprehensive aggregations of markets such as mature market and less developed market are important to the achievement of global and globalising retailers. Under this background, this literature view focuses on the topics of the retail innovation in globalisation environment, in order to determine the challenges and opportunities that the retail firms faced if they want to become Global Company, how the challenges could be transformed into opportunities with retailing innovations and where innovation is necessary to overcome particularly mature market and less developed market.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

414



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: