A Case for Change: Fmcg: Winning the Commercial Battle in Emerging Markets / Nejlevnější knihy
A Case for Change: Fmcg: Winning the Commercial Battle in Emerging Markets

Kód: 17968474

A Case for Change: Fmcg: Winning the Commercial Battle in Emerging Markets

Autor Ingo Bernhardt

Case For Change is about succeeding commercially with FMCG in emerging markets. With 60% of all middle class households expected to live in urban areas of rapdily growing Asian cities, this is the primary source of growth for all ... celý popis

832


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize A Case for Change: Fmcg: Winning the Commercial Battle in Emerging Markets

Nákupem získáte 83 bodů

Anotace knihy

Case For Change is about succeeding commercially with FMCG in emerging markets. With 60% of all middle class households expected to live in urban areas of rapdily growing Asian cities, this is the primary source of growth for all packaged good companies fo

Parametry knihy

832

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: