80 conceptos esenciales de marketing : de la "A" a la "Z" / Nejlevnější knihy
80 conceptos esenciales de marketing : de la

Kód: 12989876

80 conceptos esenciales de marketing : de la "A" a la "Z"

Autor Philip Kotler, Sergio Bilbao Sanz, Dionisio Cámara

Una obra que es en sí misma un lujo para los lectores, escrita por un auténtico maestro del arte del marketing con la garantía de sus ya cuarenta ańos dedicados a la materia.

742


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 4-6 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize 80 conceptos esenciales de marketing : de la "A" a la "Z"

Nákupem získáte 74 bodů

Anotace knihy

Una obra que es en sí misma un lujo para los lectores, escrita por un auténtico maestro del arte del marketing con la garantía de sus ya cuarenta ańos dedicados a la materia.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

742

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: