63 Tactics for Teaching Diverse Learners, K-6 / Nejlevnější knihy
63 Tactics for Teaching Diverse Learners, K-6

Kód: 04786174

63 Tactics for Teaching Diverse Learners, K-6

Autor Bob Algozzine, Pamela Campbell, Jianjun Adam Wang

This book offers evidence-based practices to help you meet students' diverse learning needs in your classroom! This collection presents teacher-tested instructional strategies and tactics that have proven highly successful for pri ... celý popis

2486


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize 63 Tactics for Teaching Diverse Learners, K-6

Nákupem získáte 249 bodů

Anotace knihy

This book offers evidence-based practices to help you meet students' diverse learning needs in your classroom! This collection presents teacher-tested instructional strategies and tactics that have proven highly successful for primary students with or without disabilities and across content and grade levels. The authors provide a practical, research-based teaching model that focuses on planning, managing, delivering, and evaluating instruction. Readers will find: descriptions of how to teach students with diverse learning styles and needs; feedback from teachers on each of the tactics; indexes for finding practices relevant to a specific subject, grade, or learning difficulty; and, a listing by disability for locating the instructional approach best suited to individual students' special needs.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Teaching of specific groups & persons with special educational needs

2486

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: