5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox / Nejlevnější knihy
5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox

Kód: 17043732

5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox

Autor Sigal Kremer, Melinda Wooten, Dr Sam Cohen

In a world where the average consumer walks past a long wall of flat screen TVs priced similarly and can't tell the difference between one versus the other, how do you influence brand choice? As marketers, advertisers and creative ... celý popis

224


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize 5 Rules of Consumer Engagement: Tools for Your Marketing Toolbox

Nákupem získáte 22 bodů

Anotace knihy

In a world where the average consumer walks past a long wall of flat screen TVs priced similarly and can't tell the difference between one versus the other, how do you influence brand choice? As marketers, advertisers and creatives, our job often involves

Parametry knihy

224

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: