Viagra Ad Venture / Nejlevnější knihy
Viagra Ad Venture

Kód: 10029329

Viagra Ad Venture

Autor Jay Baglia

Since the FDA approved Viagra in March 1998, the «little blue pill» has been prescribed to over twenty million men. The Viagra Ad Venture: Masculinity, Media, and the Performance of Sexual Health chronicles the story of Viagra as ... celý popis

960


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Viagra Ad Venture

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

Since the FDA approved Viagra in March 1998, the «little blue pill» has been prescribed to over twenty million men. The Viagra Ad Venture: Masculinity, Media, and the Performance of Sexual Health chronicles the story of Viagra as reported in our nation's news outlets and promoted by Pfizer Pharmaceutical's marketing materials. In this critical discourse analysis, author Jay Baglia uses feminist and performance theory to uncover the meaning of Viagra and its relationship to performances of masculinity. At stake are the ways in which we construct normalcy, particularly as it relates to health, sexuality, gender, and the body. This book fits well in a variety of classes including gender studies, media studies, research methods, feminist theory, human sexuality, and health communication.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

960

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: