Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More / Nejlevnější knihy
Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Kód: 17315279

Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Autor Peter Lintelle

Sensory marketing is on the rise. The subconscious, non-rational influences on consumer behavior and perception are studied more and more. The key words for this are priming, expectations, sensation transference, crossmodal corres ... celý popis

6660


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Nákupem získáte 666 bodů

Anotace knihy

Sensory marketing is on the rise. The subconscious, non-rational influences on consumer behavior and perception are studied more and more. The key words for this are priming, expectations, sensation transference, crossmodal correspondences and embodiment.

Parametry knihy

6660

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: