Principles of Marketing, Global Edition / Nejlevnější knihy
Principles of Marketing, Global Edition

Kód: 16431949

Principles of Marketing, Global Edition

Autor Dr. Philip T. Kotler, Gary Armstrong

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's mor ... celý popis

1951

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Principles of Marketing, Global Edition

Nákupem získáte 195 bodů

Anotace knihy

For Principles of Marketing courses that require a comprehensive text. Help students learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever fo

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1951

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: