Kód: 04195783
This is the first book that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from ... celý popis
1135 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 114 bodů
This is the first book that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organisations, providing unique insights into the reality of fashion marketing. Appropriate for undergraduate and postgraduate fashion, retailing and business degrees, it is also a valuable read for practitioners seeking knowledge and understanding of fashion marketing.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries
1135 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )