Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World / Nejlevnější knihy
Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World

Kód: 20077897

Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World

Autor Michel Chevalier, Michel Gutsatz

Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing - they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure ph ... celý popis

1474


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World

Nákupem získáte 147 bodů

Anotace knihy

Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing - they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure physical pl

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

1474

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: