Integrated Marketing Communication / Nejlevnější knihy
Integrated Marketing Communication

Kód: 19413292

Integrated Marketing Communication

Autor Jeanne Persuit

Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experiential marketing, and related fields of strategic communication. This book explor ... celý popis

1710


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Integrated Marketing Communication

Nákupem získáte 171 bodů

Anotace knihy

Integrated Marketing Communication (IMC) is a holistic approach to the areas of advertising, public relations, branding, promotions, event and experiential marketing, and related fields of strategic communication. This book explores how IMC, as grounded in the communication discipline, creates spaces for community engagement and collaboration.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1710

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: