Kód: 11041923
Haters are not your problem. . . . Ignoring them is. Eighty percent of companies say they deliver out-standing customer service, but only 8 percent of their customers agree. This book will help you close that gap by reconfiguring ... celý popis
691 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 69 bodů
Haters are not your problem. . . . Ignoring them is. Eighty percent of companies say they deliver out-standing customer service, but only 8 percent of their customers agree. This book will help you close that gap by reconfiguring your custom
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
691 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )