Branding Interior Design: Visibilty and Business Strategy for Interior Designers / Nejlevnější knihy
Branding Interior Design: Visibilty and Business Strategy for Interior Designers

Kód: 11489090

Branding Interior Design: Visibilty and Business Strategy for Interior Designers

Autor Kim Kuhteubl

The home goods market in the United States is the largest market in the world. So why do some interior design firms thrive while others barely survive? The answer lies in one powerful little word: brand. More than a pretty logo, i ... celý popis

780


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Branding Interior Design: Visibilty and Business Strategy for Interior Designers

Nákupem získáte 78 bodů

Anotace knihy

The home goods market in the United States is the largest market in the world. So why do some interior design firms thrive while others barely survive? The answer lies in one powerful little word: brand. More than a pretty logo, it involves telling the sto

Parametry knihy

780

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: