Access Denied / Nejlevnější knihy
Access Denied

Kód: 06829840

Access Denied

Autor Teemu Ylikoski

The Internet is said to improve the consumer s position in relation to businesses. This is said to result from the improved accessibility of consumer information and, consequently, better decision-making. However, certain difficul ... celý popis

2405


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Access Denied

Nákupem získáte 241 bodů

Anotace knihy

The Internet is said to improve the consumer s position in relation to businesses. This is said to result from the improved accessibility of consumer information and, consequently, better decision-making. However, certain difficulties hinder the way to the improved situation. The Internet brings about completely new types of difficulty for consumers, as it is an entirely consumer-driven setting. The study argues that consumers Internet search patterns largely determine the information to which the consumer has access. The relevance of this information is vital it is only used in a decision if it is perceived to match the consumer s information needs. Access to relevant online information requires an ability to identify and choose appropriate search patterns. The focus is thus on the patterns of Internet search and Internet search expertise.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2405

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: