Zen of Social Media Marketing / Nejlevnější knihy
Zen of Social Media Marketing

Kód: 01229157

Zen of Social Media Marketing

Autor Shama Kabani

The Ultimate Primer and How-To Guide for Social Media Marketing In the two years since the first edition became a global bestseller, the world of social media has grown and changed enough to require an updated guide. Whether you ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Zen of Social Media Marketing

Anotace knihy

The Ultimate Primer and How-To Guide for Social Media Marketing In the two years since the first edition became a global bestseller, the world of social media has grown and changed enough to require an updated guide. Whether you use social media now or not, people are already talking about your company online. By becoming part of the conversation in a more meaningful way, you can start connecting directly to your customers and clients and finding new ones right away with ease and efficiency. Social media marketing isn't like traditional marketing-and treating it that way only leads to frustration and failure. In The Zen of Social Media Marketing, Shama Kabani, social media expert and president of The Marketing Zen Group (MarketingZen.com), teaches you the "Zen" of using social media tools to find your own marketing nirvana. With a foreword by New York Times bestselling author Chris Brogan and updated content on Google+, online advertising, SEO, and more, the newest edition of The Zen of Social Media Marketing gives you: * A comprehensive overview of why social media works and how to use it to drive traffic to your website and fan page * A proven process to attract followers and fans and convert them into customers and clients * The latest updates and step-by-step guidelines for Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, and group-buying sites such as Groupon and LivingSocial * Tips on why, when, and how to use online advertising * Essential advice on content marketing and targeted tactics to enhance your SEO * New information on why self-expression is the true driver of social media use and how to leverage it for your business * Insights from dozens of leading online marketers and entrepreneurs, with strategies for success

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: