Zbraně vlivu / Nejlevnější knihy
Zbraně vlivu

Kód: 01232787

Zbraně vlivu

Autor Robert B. Cialdini

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Zbraně vlivu

Anotace knihy

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi).

Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.

Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit. V knize se dozvíte: které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano" jak fungují manipulativní techniky, které ovlivňují vaše rozhodování jak malý rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno jak si zachránit život při nehodě v davu lidí jak říci "ne" ...a mnoho dalšího

Média o knize:

"Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká hranice, nepřekračujte ji!" – Charlotte Phillips, The Telegraph

"Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá.“ – Noah Goldstein, Psychology Today

"Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie, experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně dočkala i svého českého vydání."– PhDr. Stanislav Gálik, Masarykova univerzita

O autorovi:

Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945) absolvoval univerzitní a postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě. Je emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum.

Dr. Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v podnikatelské sféře. Mezi její klienty patří např. Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM, NATO a další.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Kariéra Psychologie a komunikace

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: