Where Sport Marketing Theory Meets Practice / Nejlevnější knihy
Where Sport Marketing Theory Meets Practice

Kód: 06442088

Where Sport Marketing Theory Meets Practice

Contains papers drawn from over one hundred and fifty academic presentations delivered during the three day conference held in Memphis, Tennessee, November 18-20, 2004.


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Where Sport Marketing Theory Meets Practice

Anotace knihy

Contains papers drawn from over one hundred and fifty academic presentations delivered during the three day conference held in Memphis, Tennessee, November 18-20, 2004.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: