Uncopyable: How to Create an Unfair Advantage Over Your Competition / Nejlevnější knihy
Uncopyable: How to Create an Unfair Advantage Over Your Competition

Kód: 15837893

Uncopyable: How to Create an Unfair Advantage Over Your Competition

Autor Steve Miller

What separates average businesses from extraordinarily successful ones? Better product? Your competitor will rapidly reverse-engineer your "secret sauce" and get their "better-thanyours" version on the market faster than you can s ... celý popis

853

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Uncopyable: How to Create an Unfair Advantage Over Your Competition

Nákupem získáte 85 bodů

Anotace knihy

What separates average businesses from extraordinarily successful ones? Better product? Your competitor will rapidly reverse-engineer your "secret sauce" and get their "better-thanyours" version on the market faster than you can say "Usain Bolt." Better cu

Parametry knihy

853

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: