Strategy and Tactics of Pricing, The: Pearson New International Edition / Nejlevnější knihy
Strategy and Tactics of Pricing, The: Pearson New International Edition

Kód: 02073596

Strategy and Tactics of Pricing, The: Pearson New International Edition

Autor Thomas T. Nagle, John E. Hogan, Joseph Zale

For undergraduate introduction to Market Pricing courses. A comprehensive and practical, step-by-step guide to pricing analysis and strategy development. The Strategy and Tactics of Pricing shows readers how to manage markets st ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategy and Tactics of Pricing, The: Pearson New International Edition

Anotace knihy

For undergraduate introduction to Market Pricing courses. A comprehensive and practical, step-by-step guide to pricing analysis and strategy development. The Strategy and Tactics of Pricing shows readers how to manage markets strategically-rather than simply calculate pricing based on product and profit-in order to improve their competitiveness and the profitability of their offers. The fifth edition contains a new chapter on price implementation and several updated examples on pricing challenges in today's markets.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: