Reality Test / Nejlevnější knihy
Reality Test

Kód: 02600510

Reality Test

Autor Robert Rowland Smith

How is it that the most carefully-laid business strategies can go horribly wrong when put into practice? Robert Rowland Smith's answer, based on years of experience in high-level consultancy, is that 'reality eats strategy for bre ... celý popis

470

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Reality Test

Nákupem získáte 47 bodů

Anotace knihy

How is it that the most carefully-laid business strategies can go horribly wrong when put into practice? Robert Rowland Smith's answer, based on years of experience in high-level consultancy, is that 'reality eats strategy for breakfast': strategy, based on projections and assuming business is a rational pursuit, can't deal with the messy reality of life. More helpful are these practical questions that can help you plan what to do when your business comes into contact with reality. From learning the lessons of the past (rather than fixating on the future) to finding out what your business is really about, he explains the real-life factors that lead to success or failure. Including many new examples from the front line, from all around the world, The Reality Test will help you establish yourself as more effective and distinctive than your competitors, who follow the same rigid theoretical avenues. Whether you ask 'Are you making enough of your weaknesses?' or 'Are you 100% productive 100% of the time?', it's time to stop living in strategy La-La Land and face reality.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

470

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: