The Phantom of Consumerism / Nejlevnější knihy
The Phantom of Consumerism

Kód: 13474202

The Phantom of Consumerism

Autor Tsang Tak-Ping

Living in the advertising age, there seems to be no choice but to be enveloped by images, products, and services, despite the voices of anti-consumerism calling out to rethink this intricate relationship. Phantom of Consumerism ex ... celý popis

705


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 14-18 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize The Phantom of Consumerism

Nákupem získáte 71 bodů

Anotace knihy

Living in the advertising age, there seems to be no choice but to be enveloped by images, products, and services, despite the voices of anti-consumerism calling out to rethink this intricate relationship. Phantom of Consumerism examines the entan

Parametry knihy

705



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: