Customer Satisfaction Audit / Nejlevnější knihy
Customer Satisfaction Audit

Kód: 12479926

Customer Satisfaction Audit

Autor Abram I. Bluestein, Michael Moriarty, Ronald J. Sanderson

The only sustainable competitive advantage is based on satisfying customers thoroughly. Yet research shows that less than one third of all companies have a well developed and coherent customer satisfaction process linked to operat ... celý popis

1940


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Satisfaction Audit

Nákupem získáte 194 bodů

Anotace knihy

The only sustainable competitive advantage is based on satisfying customers thoroughly. Yet research shows that less than one third of all companies have a well developed and coherent customer satisfaction process linked to operating strategies and plan

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1940

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: