Business of Culture / Nejlevnější knihy
Business of Culture

Kód: 11023313

Business of Culture

Autor Christopher Rea, Nicolai Volland, Wang Gungwu

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere. ... celý popis

962


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 14-18 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Business of Culture

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Parametry knihy

962

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: