Kód: 04174853
Reviews various key marketing functions - from segmentation to pricing to public relations - in the context of arts management, illustrated through numerous examples. This book argues that by embracing various marketing principles ... celý popis
1672 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 167 bodů
Reviews various key marketing functions - from segmentation to pricing to public relations - in the context of arts management, illustrated through numerous examples. This book argues that by embracing various marketing principles and launching marketing strategies, music, theater, and dance organizations can fulfill their artistic missions.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
1672 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )